آزمون تخصصی

کاملا رایگان

آنلاین

با پاسخ دقیق

در کمتر از 3 دقیقه

برای همه کسب و کارها

یک قدم تا آغاز توسعه کسب و کار

تحلیل کسب و کار شما اولین قدم برای شروع مسیر توسعه کسب و کار شماست. این تحلیل با ارائه پاسخی دقیق نقاطی از کسب و کارتان را که نیاز به بهبود دارد به شما ارائه می دهد. در صورتی که برای اجرای موارد پیشنهاد شده در پاسخ آزمون نیاز به راهنمایی یا توضیحات بیشتر دارید، می توانید برای درخواست مشاوره و رزرو زمان جلسه خود اقدام نمایید.

1

تکمیل آزمون

2

ثبت درخواست

3

ارتباط کارشناس

نقش هوش تجاری در تحلیل کسب و کار

تحلیل آنلاین کسب و کار در تیم آریامانا

هوش تجاری (BI) فرآیند تبدیل داده های خام به اطلاعات قابل فهم و با ارزشی است که به کسب و کار ها در تصمیم گیری های استراتژیک کمک می کند. این شامل جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها از منابع مختلف، مانند فروش، بازاریابی، عملیات و منابع انسانی است که به کسب و کارها در بهبود عملکرد، افزایش سودآوری، و دستیابی به اهداف تجاری است. بنابراین BI به کسب و کارها کمک می کند تا داده های خود را به دانشی عملی و قابل استفاده در جهت رشد و توسعه کسب و کار خود تبدیل کنند.

ما در تیم توسعه کسب و کار آریامانا، با استفاده از هوش تجاری و تجربه ی پانزده ساله خود در زمینه های مشاوره مدیریت و توسعه کسب و کارهای مختلف، آزمون فوق را طراحی کردیم که می تواند شما را با جنبه ی دیگر کسب و کارتان آشنا کند. اگر در فکر شروع تغییراتی جهت توسعه کسب و کار خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این آزمون با تحلیل دقیق و تخصصی، راه را برای شما هموار خواهد کرد.

پس از پاسخ دقیق به این آزمون و دریافت نتیجه به وضوح خواهید دید که هوش تجاری و تحلیل کسب و کار فقط در مورد اعداد نیست! بلکه شامل درک جنبه های مختلف تجارت شما جهت افزایش سودآوری ست. به عبارت دیگر هوش تجاری فقط در مورد این نیست که «چه» اتفاقاتی رخ می دهد؟ بلکه درک این است که «چرا» این اتفاقات رخ می دهد؟

پاسخ به این چرا ها در هر کسب و کاری می تواند اطلاعات مفید و سرنوشت سازی را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین اگر هنوز آزمون نداده و نتیجه خود را دریافت نکردید، پیشنهاد می کنیم همین الان تحلیل کسب و کار خود را در دو حوزه مارکتینگ و سیستم سازی تنها در کمتر از 3 دقیقه کاملا آنلاین انجام دهید.

چرا کسب و کار خود را آنالیز کنیم؟

این پرسشی رایج در بین بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار است که پاسخی ساده دارد. روند اجرای امور در هر کسب و کاری، بعد از مدتی به دلیل تکرار فراوان به یک روتین تبدیل می شود. بنابراین شاید در نگاه اول تحلیل نتایج این روند، بدون یک تحلیل تخصصی و دقیق دشوار باشد. به طور کلی یک تحلیل و آنالیزکسب و کار به شما در موارد زیر کمک می کند:

مزایای تحلیل کسب و کار:

بهبود تصمیم گیری

با تحلیل داده های کسب و کار خود، بینش های داده محور و پیشنهادی دقیق دریافت کنید. به این ترتیب می توانید تصمیماتی استراتژیک تر گرفته و ریسک را کاهش دهید.

افزایش کارایی و بهره وری

نتایج این تحلیل نقاط ضعف و کمبود ها را در فرآیندهای کسب و کار شما به شما معرفی می کند. بنابراین با شناخت نقاطی که نیاز به بهبود دارند در مسیر رشد و توسعه کسب و کار خود قدم برمیدارید.

بهبود رضایت مشتری

با انجام تحلیلی دقیق از داده های کسب و کار خود، می توانید نیازها و خواسته های مشتریان را بهتر درک کنید. این به افزایش وفاداری مشتریان و شما و بهبود شهرت برندتان کمک شایانی خواهد کرد.